I vores webshop ser du altid det aktuelle sortiment, vores seneste kataloger og en masse kreativ inspiration og tips.
Når du opretter en konto hos os, får du adgang til lige præcis dine specialpriser og ser kun de produkter, som er inkluderet i aftalen. Det betyder, at du som aftalekunde, der er logget ind, ved præcis, hvad du kan købe og til hvilken pris.
Du opretter en bruger her, og af sikkerhedsmæssige årsager anbefaler vi, at din profil er personlig. Er der andre som bestiller til den samme institution, kan de oprette deres egne konti.
Det første, du skal gøre, er at vælge kundetype. Dér, hvor der står ’adresse’, skriver du institutionens leveringsadresse. CVR-nr. er institutionens organisationsnummer og kaldes også EAN-nummer. Dette nummer anvendes til at identificere og verificere institutionen. Hvis du ikke kender din institutions nummer, kan du skrive otte nuller i stedet. Det giver os en indikation om, at vi skal tilføje nummeret manuelt.
Du ser først dine aftalepriser efter dit første køb. Priserne går ind med det samme, men du kan ikke se dem endnu. Med andre ord kan du begynde at handle med det samme.
Har du spørgsmål angående dine priser kan du kontakte os på 97 22 22 33 eller sende en mail på info@avform.dk.
Vores kundeservice sidder klar på telefon og mail: mandag - torsdag, kl. 8.30-16.00 og fredag kl. 8.30-15.00.
Ring 97 22 22 33 eller mail info@avform.dk
Vores kundeservice kan hjælpe dig med alt, som vedrører ordrer, leveringer, returvarer og reklamationer.
Du kan også få hjælp med at finde de rigtige produkter, logge på hjemmesiden og komme i kontakt med din lokale konsulent.